× صفحه اصلی تعرفه ها ویژگی ها بلاگ سفارش پنل تیکتینگ نرم افزار تیکتینگ چیست؟
ویژگی‌ های اساسی سیستم تیکتینگ

ویژگی‌ های اساسی سیستم تیکتینگ

امروزه نرم‌افزارهای تیکتینگ زیادی وجود دارد و همه آن‌ها دارای ویژگی‌های متنوع و فراوانی هستند. مهم این است که شما موردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. در اینجا فهرستی از پنج ویژگی که برای هر سیستم تیکتینگ لازم است، ارائه می‌شود. که می تواند شما را برای انتخاب بهترین سیستم تیکتینگ برای کسب و کارتان کمک کند.

سیستم تیکتینگ چندکاناله

سیستم تیکتینگ به شما اجازه می‌دهد که از مشتریان خود از طرق مختلف مانند ایمیل، تلفن، چت (گفتگو)، رسانه‌های اجتماعی و غیره پشتیبانی کنید. این امر درخواست‌های ورودی را از همه این کانال‌ها جمع‌آوری و در یک محل واحد نگهداری می‌کند. این کار باعث می‌شود که پاسخگویی به سؤالات بسیاری از مخاطبان با سرعت و کارایی بالا صورت پذیرفته و بدون نیاز به مراجعه هم‌زمان به وب‌سایت‌ها، کلمه عبورها و ابزارهای مختلف، کار برای عوامل پشتیبانی بسیار آسان‌تر باشد.

خودکارسازی

با استفاده از یک سیستم تیکتینگ آنلاین قدرتمند، شما می‌توانید با خودکارسازی وظایف مختلف، با کمک تعریف پارامترهای مبتنی بر رویداد یا مبتنی بر زمان، زمان زیادی را صرفه‌جویی کنید. با خودکارسازی، شما می‌توانید قوانین را با گردش کارهای پیچیده تعریف کنید تا اطمینان حاصل شود که تماس‌ها و سؤالات مشتریان به گروه یا عامل مناسب هدایت می‌شوند. اتوماسیون همچنین می‌تواند به شما در ایجاد مهلت‌ها و قوانین کمک کند تا ثبات در چرخه پشتیبانی مشتری را حفظ کنید.

سفارشی‌سازی

هنگامی‌که مشتریان با شما ارتباط برقرار می‌کنند، انتظار دارند که تجربه پشتیبانی آن‌ها، با نام تجاری شما سازگار باشد. با یک سیستم تیکتینگ مناسب، شما می‌توانید میز کار خود را به‌طور کامل سفارشی کنید تا باعث توسعه نام تجاری خود شوید. از رنگ‌های پس‌زمینه تا فونت‌ها، شما می‌توانید هر جزئیات کوچکی را تغییر دهید تا اطمینان حاصل شود که میز کار شما مطابق سبک و طراحی وب‌سایت شماست.

سلف‌سرویس

سیستم تیکتینگ مناسب باید دارای یک پایگاه دانش وسیع باشد که در آن شما می‌توانید مقالات و راه‌حل‌های دقیق را اضافه کنید. این امر می‌تواند یک منبع ارزشمند برای مشتریان باشد، زیرا آن‌ها قادر به پیدا کردن پاسخ به سؤالات متداول بوده و نیاز به برقراری ارتباط با گروه پشتیبانی شما در هر زمانی نخواهند داشت.

گزارش دهی و تحلیل

سیستم تیکتینگ جامع به شما اطمینان می‌دهد که همیشه مسیری درست برای پشتیبانی مشتری خود دارید. معیارهای عمیق در مورد اینکه گروه پشتیبانی شما چقدر خوب، مسائل مشتریان را مدیریت می‌کند، می‌تواند به شما برای تصمیم‌گیری مناسب برای کسب و کارتان کمک کند. اکثر نرم‌افزارهای تیکتینگ با این دیدگاه ساخته شده‌اند، اما اگر قبلاً از ابزارهای تحلیلی خاصی استفاده کرده‌اید، مطمئن باشید که سیستم تیکتینگ شما با ابزارهایی قبلاً انتخاب کرده‌اید، همخوانی دارد.

یکپارچه‌سازی‌ها

کسب و کار شما ممکن است از ابزارهای مختلفی برای انجام عملیات مختلف استفاده کند. برای مثال، اکثر SMBها از ابزار اختصاصی برای CRM، صورتحساب، بازاریابی ایمیل و غیره استفاده می کنند؛ بنابراین لازم است که نرم افزار تیکتینگ که شما انتخاب می‌کنید با این راه‌حل‌ها، یکپارچه شود. به دنبال یکپارچه‌سازی‌های آماده یا امکان ایجاد یکپارچگی مختص خودتان باشید که نیازهای شما را تأمین کند.

آیا می‌خواهید یک سیستم تیکتینگ رایگان را امتحان کنید؟

OnTicket یک نرم افزار تیکتینگ کلودی است که به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود را ساده و مؤثر کرده و به‌راحتی رشد کنند. اگر به دنبال یک سیستم تیکتینگ مناسب هستید که دارای ویژگی‌های لازم باشد، ما اینجا هستیم.

درباره از تـیـکـت

یک سیستم تیکتینگ و نرم افزار پشتیبانی آنلاین مناسب می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت شما باشد و مقدار زیادی در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند. AzTicket یک نرم افزار تیکتینگ کلودی است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود را ساده و کارآمد کرده و به‌راحتی رشد کنند.

نقشه
ارتباط با ما
آدرس:
تهران، بزرگراه نواب، جنب متروی نواب، برج اداری سهیل، طبقه 9، واحد 901 ، شرکت مهندسی ره رایان پژوه
تلفن:

  4 _ 02166381421

WhatsApp، Telegram ، Eitaa :

09904663890

Telegram:
Rahrayan_support@
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
کلیه حقوق برای شرکت مهندسی ره رایان پژوه محفوظ است.